27 July 2017

7 INSPIRUJĄCYCH KONT NA INSTAGRAMIE #PL

Instagram to zdecydowanie moje ulubione źródło inspiracji. Zaglądam na niego kilkanaście razy dziennie w poszukiwaniu mojej dziennej dawki piękna. Tym samym rozpoczynam nową instagramową serię postów, gdzie będę przedstawiać kolejne profile, nad którymi się zachwycam. Dzisiaj zestawienie 7 z wielu ulubionych kont, które lubieżnie odwiedzam, tak się złożyło, że akurat wszystkie są Polskie. ;)



@zatrzymanewobiektywie.pl 

Magiczne ujęcia gór, polskich gór. Zdjęcia natury, w których jestem całkowicie zakochana.

@kgonciarz

A Ty widziałeś już dziś nowego Gonciarza? Absolutnie uwielbiam jako człowieka, Youtubera, jako użytkownika Instagramu również!


@brylinska

Ta delikatność w zdjęciach i ach, te kolory! Zachwycam się.


@alabasterfox

Moja odwieczna inspiracja, zawsze niezawodna.

@jestrudo

Szukacie dziewczęcości, delikatności i różu? Zapraszam do Natalii!

@mammamijablog

Są podróże, jest rodzina, są ujęcia z każdego zakątka świata. Czego chcieć więcej?

@deer.home

Uwielbiam styl Pauliny! Dużo flat lay, wnętrz, lifestyle'owych ujęć.

No comments:

Post a Comment

7 INSPIRUJĄCYCH KONT NA INSTAGRAMIE #PL

Instagram to zdecydowanie moje ulubione źródło inspiracji. Zaglądam na niego kilkanaście razy dziennie w poszukiwaniu mojej dziennej dawki...